Huisregels en klachtenregeling

Onze huisregels


Om een behandeling bij Fysiotherapie Mulders zo efficiënt en prettig mogelijk te laten verlopen, brengen wij je graag op de hoogte van onze huisregels. Deze regels helpen jou ook jezelf voor te bereiden op de afspraak.

Wij vragen aan jou..


  • ..bij de eerste behandeling door te geven hoe je bent verzekerd. Graag ontvangen wij de naam van jouw zorgverzekeraar, polisnummer en eventueel de gegevens van je aanvullende verzekering.


  • ..jouw verzekeringspolis door te lezen m.b.t. tot het aantal behandelingen dat vergoed wordt door de verzekering.


  • ..door te geven wanneer je eerder in behandeling bent geweest bij een therapeut of wanneer er wijzigingen zijn binnen jouw zorgverzekering.


  • ..om in de wachtruimte plaats te nemen tot je door ons persoonlijk wordt opgehaald.


  • ..begrip te hebben wanneer u enkele minuten langer moet wachten. Uiteraard proberen wij een wachttijd te vermijden.


  • ..afmeldingen op werkdagen minimaal 24 uur van tevoren door te geven, zodat wij de mogelijkheid hebben om een andere patiënt op de vrijgekomen plaats te kunnen inplannen. Is de afmelding niet minimaal 24 uur van tevoren doorgegeven? Dan wordt het bedrag van de behandeling in rekening gebracht.


  • ..wanneer je klachten hebt over jouw fysiotherapeut, deze kenbaar te maken aan één van de medewerkers van Fysiotherapie Mulders. Wanneer de klacht daarna niet naar jouw tevredenheid wordt opgelost, kan je de folder “Als u rondloopt met een klacht over uw fysiotherapeut” bij de balie opvragen voor verdere stappen.


Hartelijk dank voor je begrip en wij wensen je een spoedig herstel toe!

Heb je een klacht? We lossen het samen op.


Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je een klacht hebt. Normaal gesproken bespreek je jouw klacht met de betrokken medewerker. Heeft dit niet jouw voorkeur of heeft u het gevoel dat uw klacht niet goed opgelost wordt? Dan kunt u zich richten tot de praktijkhouder; Marijn Mulders. U kunt een bekende vragen bij het gesprek aanwezig te zijn, als u zich daar zekerder bij voelt. U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen via het klachtenformulier onderaan deze pagina. De klacht komt in dit geval direct bij ons terecht.


Voor advies over de aanpak van het gesprek kunt u terecht bij patiëntenorganisatie zoals Zorgbelang. Bij Zorgbelang kunt u ook een probleem melden in plaats van meteen een klacht in te dienen.


Klachtencommissie KNGF

Levert een gesprek niet het gewenste resultaat op, dan kunt u bij het KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie) met uw klacht terecht: Een onafhankelijke commissie behandelt dan uw klacht. De behandeling van de klacht is gratis, uitgezonderd de (eventuele) kosten van bijstand, bijvoorbeeld als u een advocaat inschakelt. Vanzelfsprekend gaan alle commissies zeer zorgvuldig en vertrouwelijk met uw klacht om.

https://defysiotherapeut.com/klachtenregeling/klachtenregeling/



Klachtenformulier

Share by: