molen

Klachtenregeling

Heeft u een klacht? We lossen het samen op.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u een klacht heeft. Normaal gesproken bespreekt u uw klacht met uw behandelend fysiotherapeut. Heeft dit niet uw voorkeur dan kunt u zich richten tot één van de praktijkhouders.

De fysiotherapeut registreert de ontvangen klacht op een klachtenformulier en meldt de klacht bij één van de praktijkhouders. De praktijkhouder bepaalt in overleg met de fysiotherapeut de te nemen acties en welke tijd nodig is voor het oplossen van de klacht. Degene die de klacht heeft ingediend, wordt hierover geïnformeerd.

De praktijkhouder bewaakt alle acties die genomen worden om de klacht op te lossen. Iedere klacht wordt afgesloten met een tevredenheidscontrole. Als de klacht naar tevredenheid is opgelost, wordt dit genoteerd op de klachtenkaart. Tevens wordt de oorzaak van de klacht vermeld en wie verantwoordelijk is voor het betreffende proces, de afspraak of de norm. Daarmee is de klacht als afgehandeld geregistreerd.

Klachtenregeling Fysiotherapie

Als u er niet uitkomt met uw fysiotherapeut en de praktijkhouder of u bent niet tevreden met de geboden oplossing, dan is er voor u een wettelijk goedgekeurde klachtenprocedure. De Klachtenregeling Fysiotherapie biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. U kunt telefonisch contact opnemen met het verzoek om ondersteuning van een klachtenfunctionaris te krijgen bij het indienen van een klacht.

Neem hiervoor contact op met KNGF Ledenvoorlichting via 033-4672929.

De onafhankelijke klachtenfunctionaris bekijkt uw klacht, geeft advies over het indienen van een klacht, helpt bij het formuleren ervan en geeft advies bij het zoeken naar een oplossing. U krijgt binnen twee weken een reactie van het secretariaat of de klachtenfunctionaris op uw ingediende klacht.

 

 

Nieuws

  • Gezocht interieurverzorg(st)er 18-05-2020

    Interieurverzorg(st)erWij zijn op zoek naar een enthousiasteInterieurverzorg(st)er voor onze praktijk in het medisch centrum...

    Lees meer...

  • Badlaken 13-05-2020

    We zijn gelukkig weer steeds meer aan het opschalen in de praktijk, dus dat betekent dat er ook...

    Lees meer...

  • Praktijk gedeeltelijk geopend 01-05-2020

    Praktijk gedeeltelijk geopend Gezondheid en veiligheid staan voorop; daarom vragen we uw aandacht...

    Lees meer...

  • Fysiotherapie na COVID-19 23-04-2020

    Corona – COVID-19   Het coronavirus is een flinke aanslag op onze samenleving en in het bijzonder op de...

    Lees meer...

  • Certificaat praktijk met zorg 09-04-2020

    Ondanks alle corona maatregelen hebben we toch een mooi certificaat mogen ontvangen!Het afgelopen...

    Lees meer...