molen

Klachtenregeling

Heeft u een klacht? We lossen het samen op.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u een klacht heeft. Normaal gesproken bespreekt u uw klacht met uw behandelend fysiotherapeut. Heeft dit niet uw voorkeur dan kunt u zich richten tot één van de praktijkhouders.

De fysiotherapeut registreert de ontvangen klacht op een klachtenformulier en meldt de klacht bij één van de praktijkhouders. De praktijkhouder bepaalt in overleg met de fysiotherapeut de te nemen acties en welke tijd nodig is voor het oplossen van de klacht. Degene die de klacht heeft ingediend, wordt hierover geïnformeerd.

De praktijkhouder bewaakt alle acties die genomen worden om de klacht op te lossen. Iedere klacht wordt afgesloten met een tevredenheidscontrole. Als de klacht naar tevredenheid is opgelost, wordt dit genoteerd op de klachtenkaart. Tevens wordt de oorzaak van de klacht vermeld en wie verantwoordelijk is voor het betreffende proces, de afspraak of de norm. Daarmee is de klacht als afgehandeld geregistreerd.

Klachtenregeling Fysiotherapie

Als u er niet uitkomt met uw fysiotherapeut en de praktijkhouder of u bent niet tevreden met de geboden oplossing, dan is er voor u een wettelijk goedgekeurde klachtenprocedure. De Klachtenregeling Fysiotherapie biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. U kunt telefonisch contact opnemen met het verzoek om ondersteuning van een klachtenfunctionaris te krijgen bij het indienen van een klacht.

Neem hiervoor contact op met KNGF Ledenvoorlichting via 033-4672929.

De onafhankelijke klachtenfunctionaris bekijkt uw klacht, geeft advies over het indienen van een klacht, helpt bij het formuleren ervan en geeft advies bij het zoeken naar een oplossing. U krijgt binnen twee weken een reactie van het secretariaat of de klachtenfunctionaris op uw ingediende klacht.

 

 

Nieuws

  • Nieuwe inrichting van de praktijk! 08-04-2021

    Het werd tijd voor een upgrade van onze praktijk! Daarom hebben wij sindskort de praktijk wat meer...

    Lees meer...

  • Stagiaire Melissa 01-03-2021

    𝗪𝗲𝗹𝗸𝗼𝗺 𝗠𝗲𝗹𝗶𝘀𝘀𝗮! Misschien heb je haar inmiddels al gespot in onze praktijk: Melissa Elbers, onze...

    Lees meer...

  • Coronarevalidatie 01-03-2021

    Fysiotherapie bij herstel na COVID-19  Het coronavirus kan een grote impact hebben op uw conditie...

    Lees meer...

  • Openingstijden zaterdagen 19-02-2021

    Vanwege de lockdown zijn wij op zaterdagen voorlopig alleen geopend op afspraak. Hierdoor zijn wij...

    Lees meer...

  • Extra maatregelen 01-10-2020

    Per 1 oktober hanteren wij de volgende maatregelen:- Onze medewerkers dragen een mondkapje in de...

    Lees meer...

  • Online een afspraak maken? 28-07-2020

    Online een afspraak maken? Sinds een tijdje kun je bij ons zelf online een afspraak maken. Je kan...

    Lees meer...